Горячая линия (044) 371-00-00
От сложного к простому
Автоматизация управления предприятием
Початок продажів "BAS Комплексне управління підприємством"
16:12 04.10.19

 

Початок продажів "BAS Комплексне управління підприємством"

 

Сповіщаємо про початок продажів прикладного рішення "BAS Комплексне управління підприємством", яке дозволяє забезпечити потреби в автоматизації підприємств різних галузей і видів діяльності. Використання даного рішення буде найбільш ефективним в умовах зростаючого бізнесу малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких вимагають чіткої координації і узгоджених дій декількох виконавців.

Рішення "BAS Комплексне управління підприємством" буде цікавим для користувачів, які мають досвід роботи з комплексними конфігураціями попередніх поколінь, наприклад, "1С:Підпріємство 7.7. Комплексна поставка" або "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством".

Всі права на програмний продукт "BAS Комплексне управління підприємством" належать компанії "NetHelp" (Польща).

З 04.10.2019 г. в продажі продукт:

Найменування

Ціна, грн. без ПДВ

BAS Комплексне управління підприємством

34 000

 

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ "BAS КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ"

Продукт "BAS Комплексне управління підприємством" є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.

Продукт автоматизує наступні види діяльності торговельного та виробничого підприємства:

  • Управління фінансами:
    • Планування та облік руху безготівкових і готівкових грошових коштів
    • Облік кредитів, депозитів і позик
    • Еквайринг (платіжні карти)
    • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря
    • Маршрути погодження заявок
    • Інвентаризація кас та банківських рахунків
    • Аналітична звітність з руху грошових коштів
  • Бюджетування:
    • Настроюванні види бюджетів і розширена аналітика
    • Моделювання сценаріїв
    • Підтримка декількох валют
    • Табличні форми введення і коригування
    • Економічний прогноз
    • Аналіз досягнення планових показників
    • Розширений фінансовий аналіз
  • Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства:
    • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників
    • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння
    • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних
    • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності
    • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів
  • Регламентований облік:
    • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку
    • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення
    • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа
    • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження
    • Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання
  • Управління персоналом і розрахунок заробітної плати:
    • Робота з персональними даними співробітників
    • Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності
    • Організація роботи зі штатним розкладом
    • Робота з договорами підряду
    • Облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів
    • Розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів
    • Використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю
    • Розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами
    • Нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці, та доходів у натуральній формі
    • Проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
    • Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
    • Отримання уніфікованих звітних форм
    • Обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці
    • Формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої
  • Управління виробництвом:
    • Планування та забезпечення матеріалами виробничої програми місяця
    • Забезпечення матеріалами замовлення клієнта на виробництво продукції
    • Контроль і план-фактний аналіз витрат матеріалів
    • Облік багатопередільного виробництва напівфабрикатним і безнапівфабрикатним методом
  • Управління витратами і розрахунок собівартості:
    • Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі
    • Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві
    • Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах
    • Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції та виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів
    • Розрахунок фактичної собівартості випуску за період
    • Розрахунок відокремленої собівартості продукції, випущеної на замовлення клієнта
    • Надання даних про структуру собівартості випуску
  • Управління продажами:
    • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом
    • Воронка продажів
    • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів
    • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процесів управління складними продажами
    • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти
    • Самообслуговування клієнтів
    • Управління торговими представниками
    • Моніторинг стану процесів продажів
    • Імовірнісна оцінка прогнозу продажів
    • Роздільний облік по партнерах (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік)
    • Автоматичний контроль ліміту заборгованості
    • Інвентаризація взаєморозрахунків
    • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів
    • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків
  • Управління купівлями:
    • Оперативне планування купівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців
    • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
    • Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов за договорами з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і строками поставок
    • Підтримка різних схем приймання товарів від постачальників, у тому числі приймання на комісію
    • Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів
    • Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готовій продукції і матеріалах
    • Наскрізний аналіз і встановлення взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам
    • Аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів)
    • Планування купівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах
    • Підбір оптимальних постачальників товару за їх надійністю, історією поставок, критеріями терміновості виконання замовлень, пропонованими умовам доставки, територіальним або іншими довільними ознаками і автоматичне формування замовлень для них
    • Складання графіків поставок і графіків платежів
  • Управління складом і запасами:
    • Складна ієрархічна структура складів
    • Управління адресним складом
    • Забезпечення та резервування потреб замовлень
    • Визначення та забезпечення страхових запасів
    • Облік багатооборотної тари
    • Управління інвентаризацією товарів
    • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу
    • Розрахунок прогнозованого попиту
    • Товари на складах за строками придатності
    • Управління доставкою
    • Товарний календар

Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Комплексне управління підприємством" наводиться уДодатку 1.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження та впровадження програмного продукту "BAS Комплексне управління підприємством" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладнішеhttp://www.unionba.com.ua/).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/).

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

Апгрейд

Придбати продукт "BAS Комплексне управління підприємством" на умовах апгрейда (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

 

  • всі версії продуктів на платформі 1С:Підприємство 7.7
  • всі версії продуктів на платформі 1С:Підприємство 8, які включають одну або декілька конфігурації:
    • Бухгалтерія
    • Управління торгівлею
    • Зарплата і Управління Персоналом
    • Управління невеликою фірмою
    • Управління торговим підприємством
    • рішення для бюджетної сфери
  • всі версії продуктів, які включають конфігурацію "BAS Бухгалтерія"
  • всі версії продуктів, які включають конфігурацію "BAS Управління торгівлею"
  • всі версії технологічних поставок

 

Ціна апгрейда обчислюється як різниця цін придбаного і переданого продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості продукту, що купується. Якщо одночасно з основною електронною поставкою купуються клієнтські або серверні ліцензії платформи, то в цьому випадку ціна апгрейда розраховується виходячи з вартості всього набору продуктів, що купуються.

Для виконання апгрейда необхідно повернути реєстраційну картку і користувацьку угоду і ключ захисту (тільки для продуктів з апаратним захистом) програмного продукту, з якого виконується апгрейд.

 

Заміна типу захисту

Зареєстровані користувачі програмного продукту "BAS Комплексне управління підприємством", що мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут http://unionba.com.ua/files/ZV_ZAM_UKR.xls) і передати обслуговуючій компанії – члену САБ. Заміна типу захисту платна.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка зареєстрованих користувачів програмних продуктів "BAS Комплексне управління підприємством" здійснюється Лінією консультацій за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами:+38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45
  • електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

 

Оновлення платформи BAF і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.


ДОДАТОК 1

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ"

 

 

Продукт "BAS Комплексне управління підприємством" є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.

 

УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ

У продукті реалізована функціональність заявок на витрачання коштів, контролюється виконання платежів за заявками.

Розроблено функціонал обліку розрахунків з банком за еквайринговими операціями. Крім власне реєстрації операцій платежу і повернення за платіжними картками, доданий етап реєстрації звітів від банків щодо зарахування платежів, списання повернень, утримання комісії, що дозволяє відстежити кожну операцію від моменту проведення платежу до надходження коштів на банківський рахунок.

Облік фінансових результатів (прибутків, збитків) ведеться в розрізі напрямів діяльності підприємства. Склад напрямків може визначатися дуже гнучко – наприклад, напрями можуть відповідати точкам продажів (для роздрібних підприємств), асортименту (для дистриб'юторів), проєктам тощо. Підтримується опис довільних правил розподілу собівартості і виторгу від продажів на напрями діяльності, що спираються на аналітику продажів.

Все це дозволяє детально аналізувати ефективність діяльності підприємства і розвивати бізнес, оптимізуючи склад напрямів діяльності.

Основні інновації рішення:

 

  • Облік кредитів, депозитів і позик
  • Еквайринг (платіжні карти)
  • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря
  • Маршрути погодження заявок
  • Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати
  • Інвентаризація кас та банківських рахунків
  • Аналітична звітність з руху грошових коштів

 

 

БЮДЖЕТУВАННЯ

У продукті використовується інтуїтивно зрозуміле налаштування структури бюджетів за рахунок використання "табличної моделі бюджетування".

Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків. При цьому для кожної статті бюджету використовуються до 6 довільних аналітик.

Відображення та редагування примірників бюджету можливе цілком в одній формі. В системі зберігається історія змін значень бюджетних статей.

Розрахунок планових показників здійснюється у формі редагування бюджету і допускає використання розрахунків за формулою для кожного показника одночасно від декількох джерел даних.

Опція версіонування для примірників бюджетів дозволяє виконувати: порівняння версій, згортку, видалення, а також відкат до версії.

Дані можливості дозволяють істотним чином оптимізувати процес впровадження (коригування) обраних бюджетних моделей.

Основні інновації рішення:

 

  • Настроюванні види бюджетів і розширена аналітика
  • Моделювання сценаріїв
  • Підтримка декількох валют
  • Табличні форми введення і коригування
  • Економічний прогноз
  • Аналіз досягнення планових показників
  • Розширений фінансовий аналіз

 

МОНІТОРИНГ ТА АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

У продукті реалізовані можливості для побудови ієрархічної моделі цілей і цільових показників, включені інструменти для їх моніторингу.

Основні інновації рішення:

 

  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів

 

 

РЕГЛАМЕНТОВАНИЙ ОБЛІК

Продукт містить весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організації. Бухгалтерський та податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

Облік оподатковуваного прибутку, ПДВ та Єдиного податку реалізовано відповідно до норм Податкового кодексу України.

До складу конфігурації включений план рахунків бухгалтерського обліку, відповідний Наказу Міністра фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку та інструкції з його застосування" №291 від 30 листопада 1999 року. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку та відображення даних у звітності. При необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.

Продукт надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані по залишках, оборотах рахунків і по проводках в різних розрізах. При формуванні звітів є можливість налаштувати групування, відбір і сортування інформації, що виводиться в звіт, виходячи зі специфіки діяльності організації і виконуваних користувачем функцій.

У продукт включені обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації та контролюючим державним органам: форми фінансової звітності, податкові декларації.

Регламентовані звіти, для яких така можливість передбачена нормативними документами, можуть бути вивантажені в електронному вигляді.

Основні інновації рішення:

 

  • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку
  • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення
  • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження
  • Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання

 

 

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ І РОЗРАХУНОК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ

Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються наступні можливості:

 

  • робота з персональними даними
Назад
 
© MKM Soft, 2006. Все права защищены.
ул. Раисы Окипной, 4, оф. 35, Киев, 02002, Украина. тел. +38 (044) 371-00-00