|
Горячая линия (044) 371-00-00
|
От сложного к простому
Автоматизация управления предприятием
|
|
Назад
"CRM ПРОФ для України" редакція 2.0
"CRM ПРОФ для України" редакція 2.0 - універсальне рішення з можливістю використання як самостійної програми для автоматизації функцій CRM, так і в якості доповнення до функціонала CRM Типових прикладних рішень на платформі "1С:Підприємство 8". Рішення призначене для компаній середнього бізнесу, а також для компаній малого бізнесу з потребою спільної роботи більше 5 користувачів в єдиній інформаційній базі. Рішення дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси компанії відповідно до концепції CRM.
Функціональні можливості
- Доброзичливий і спрощений інтерфейс для користувачів, що дозволяє налаштовувати робочі місця користувачів згідно їх прав в рішенні, а також загальних налаштувань програми.
- Управління клієнтською базою, докладна характеристика про кожного клієнта і контактну особу, динаміка зміни стану відносин з клієнтами, можливість швидкого введення і доступу до інформації про клієнта.
- Управління контактами з клієнтами, облік історії контактів з клієнтами, реєстрація потреби клієнтів, оперативна передача інформації між відділами, планування контактів.
- Управління робочим часом (тайм-менеджмент) забезпечує планування і контроль дій, координацію роботи в часі, систему нагадувань і видачі завдань. У підсистему входить Календар і Список справ. Різні види відображення дозволяють використовувати Календар і Список справ, як одне з основних робочих місць керівників і менеджерів.
- Управління бізнес процесами по роботі з клієнтами (ВРМ), створення регламенту роботи з клієнтами і шаблонів типових дій, з продажу, сервісного обслуговування рекламацій. Користувач може в режимі "1С:Підприємство" (без конфігуратора) створювати карти маршрутів бізнес-процесів, редагувати і налаштовувати їх. Таким чином, програміст / адміністратор для цих цілей вже не потрібен.
- Управління продажами, створення технології продажу різних груп товарів, управління стадіями та етапами продажу, створення стандартних шаблонів дій, механізм підготовки комерційних пропозицій, Механізм оперативного управління та аналіз циклу продажів - "Воронка продажів". Можливість планувати продажі, контакти з клієнтами та виконання "Воронки продажів".
- Інтеграція з фінансовими й обліковими програмами дозволяє створити єдиний інформаційний простір по роботі з клієнтами.
- Управління маркетингом - сегментування клієнтів, управління маркетинговими компаніями, оцінка ефективності рекламних і маркетингових кампаній.
- Багатофакторний аналіз продажів, АВС аналіз продажів, аналіз стану роботи з клієнтами, результатів діяльності співробітників, аналіз клієнтської бази.
- Анкетування - збір інформації про клієнтів, товари, конкурентів, регіонах. Аналіз анкет;
- Телемаркетинг - забезпечення масового обдзвону клієнтів за заданим сценарієм розмови, реєстрація контактів і анкет;
- База знань з продажу, товарів, конкурентів, сервісу, структурування інформації, пошук за ключовими словами, швидкий доступ до інформації.
- Захист інформації та забезпечення доступу користувачів тільки до інформації по своїм клієнтам. Потужне і гнучке налаштування доступу до даних для користувачів в програмі, коли не просто вказується роль користувача, але дається можливість доступу користувачеві до якихось окремих можливостей програми.
- Полегшення виконання рутинних операцій, інтеграція з електронною поштою, підготовка звітів, групова обробка клієнтів, фільтри.
- В «1С: CRM ПРОФ для України» реалізовані інструменти ідентифікації організацій і фізичних осіб в Україні, підключений список українських банків.
- Можливість отримання оповіщень через: нагадування в рішенні, e-mail, SMS, індивідуальне налаштування сповіщень для планованих/прострочених подій в Календарі, нових/прострочених завданнях (доручення, інші бізнес-процеси), створення індивідуальних нагадувань (скарги, події та інше). Зручне налаштування оповіщень користувачем індивідуально.
- Розділ інтерфейсу "Методики", що містить рекомендації щодо вирішення різних завдань в програмі.
Можливості інтеграції
"CRM для України" інтегрується (шляхом об'єднання) з типовими конфігураціями "Управління торгівлею для України", "Управління виробничим підприємством для України". При використанні "CRM ПРОФ для України", як самостійної, що стоїть окремо, конфігурації програма включає блок обміну даними з обліковою системою "Бухгалтерія 8 для України"
Для безшовних інтеграцій доступні наступні об'єднані конфігурації
- УТ для України + CRM ПРОФ ред. 1.4 для України
- УТП для України + CRM ПРОФ ред. 1.4 для України
- УВП для України + CRM ПРОФ ред .1.4 для України
|
|
© MKM Soft, 2006. Все права защищены.
ул. Раисы Окипной, 4, оф. 35, Киев, 02002, Украина. тел. +38 (044) 371-00-00
|
|
|
|